E-boks Erhverv
Ved nyoprettelse af adgang til E-boks - Erhverv skal administrator logge ind for at give de(n) ansatte adgang til postkassen.
E-boks er en sikker digital platform til dialog, forsendelse og opbevaring af vigtige dokumenter. Det er muligt at modtage digital post i E-boks fra de fleste større private virksomheder. Hvis du vælger det, kan digital post fra og til det offentlige også modtages og sendes fra E-Boks.
Ved nyoprettelse af adgang til E-boks - Erhverv skal administrator logge ind som administrator og uploade et medarbejdercertifikat til de(n) ansatte, som skal have adgang til postkassen. Dette gøres således:
1) Først skal du sikre, at de(n) ansatte er tildelt rettigheder til Digital Post via Rettighedsportalen.
Find vejledningen på nedenstående link:
2) Herefter skal adgang gives med MitID
Følg vejledningen i e-boks via linket nedenunder:
Her finder du på e-boks' hjemmeside en vejledning til oprettelse af medarbejdere i e-boks med MitID
Indholdsansvarlig: SydKIP