Bestilling af utensilier til klinisk mikrobiologi
Almen Praksis - Region Hovedstaden
Fra den 1. januar 2020 skal utensilier til klinisk mikrobiologi bestilles via SAP-bestillingsportalen, hvor der også bestilles utensilier til klinisk biokemi. Du kan bestille de samme produkter, som du kender i dag. Den normale leveringstid vil være 4-5 hverdage.
SAP er Region Hovedstadens bestillingssystem til bl.a. utensilier.
Du logger ind på denne måde:
Hvis du allerede bestiller utensilier til biokemi, skal du benytte det password, du plejer.
Dit log in:
Brugernavn: Ydernummer (eller andet rekvisitionsnummer), uden foranstillede 0’er.
fx: 151515
Adgangskoden: Praksis, efterfulgt af ydernummer uden foranstillede 0’er.
fx: Praksis151515
Har du spørgsmål angående utensiliernes anvendelse kan du se Utensilieoversigten eller kontakte Laboratoriekonsulenterne. HOTLINE: 48 29 22 00
Har du spørgsmål til varelevering eller brugeradministration, kan du kan kontakte SAP Kompetence- og Supportcenter på telefon 38 66 58 58.
TAST 1 - for spørgsmål til varelevering. Telefontid mandag - torsdag kl. 7.30 - 15.00 og fredag kl. 7.30 - 8.30 samt kl. 9.30 - 14.00. Mail: rekvirentsupport@regionh.dk
TAST 2 - for SAP Brugeradministration. Telefontid mandag - torsdag kl. 9.00 - 15.00 og fredag kl. 9.30 - 14.00. Mail: cok-sap-bruger@regionh.dk
Efter den 1. januar 2020 kan du ikke bestille utensilier pr. mail hos de klinisk mikrobiologiske afdelinger på Herlev-, Hvidovre- og Nordsjællands Hospital.
Indhold leveret af:
3400 Hillerød